Höstpromenad med Aini och Tiger.

YlvaG

Trådstartare
Idag var vi ute på första höstpromenaden för i år. Eftersom jag är bortskämd av min sambo så har jag ett nytt objektiv igen (Sigma 55-200) som jag inte lärt känna så bra än. Så bilderna är kanske inte så jättebra, men jag gillar obejktivet mer och mer.

Aini fick iaf klättra lite i berg (läs: stor stensamling) i en skogsdunge. Det var nog spännande för henne.

23816684.jpg

23816688.jpg

23816690.jpg

23816694.jpg

23816851.jpg

Sen fick Tiger komma ut lite också. Han får dock bara sitta i famnen då han är rädd när han är i sele eller på marken själv utan stöd från oss.
23816854.jpg

23816857.jpg

23816866.jpg

Det var allt ifrån oss idag. Det har varit lite dåligt med bilder från oss på sista tiden, men nu fick ni ju en bomb iaf.

Sv: Höstpromenad med Aini och Tiger.

Fy tusan!! :love: Hon är bara så fantastiskt vacker!

När ställer ni nästa gång?

UK i Februari är planerad ;) Då jag ska jobba också så är det väl sånär som garanterat också. Då får du komma tycker jag. Ska jobba vid incheckningen och i panelen så har hela dagarna på mig att umgås.

riktigt vackra bilder o katter =))

Tänk om man kunde ha sådana där fina bilder på min raggis hmm..... jag ska nog också försöka knäppa lite höstbilder :D Tjusig tjej! Tiger är fin han också eller ja huvudet i alla fall ;)

Liknande trådar

J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: jooosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama