F

Frigge

Har en kallblodstravare som har problem med halsen. Då man kör och anstränger han blir han fort trött och börjar hosta. Är halsopererad men har fortfarande problem med sin hosta. Någon framtid som travare verkar inte så lovande då han inte klarar hård ansträngning.
Så min fråga är, kan en sån här häst ha nån framtid som "barockhäst"?:confused:
Det känns inge roligt att måsta ta bort han för det är världens snällaste kille.:cry:

Sv: Hosthäst

Är det en struplocksop. han gjort?

Svårt att svara på din fråga på den knappa informationen, antingen så får du låta vet. göra en bedömmning eller så får du helt enklet prova.

Ina79 skrev:
Är det en struplocksop. han gjort?

Svårt att svara på din fråga på den knappa informationen, antingen så får du låta vet. göra en bedömmning eller så får du helt enklet prova.

Det där var väl knappast riktat till mig!?

Tror du det var till dig eller trådskaparen??
Såklart var det till Frigge men eftersom jag hade bråttom så högg jag fel knapp....my mistake, usäkta så hemskt mycket

För slappt gomsegel. 4 olika veterinärer har undersökt han men dom vet inte hur mycket en sån här tål. Tanken var att jag skulle sätta in den här frågan under barockrid. men jag knappade fel. Jag har ingen som helst erfarenhet av barockr. så jag har ingen aning hur hårt hästarna ansträngs där, därav min fråga:confused:

Liknande trådar

Kropp & Själ Får man starta en ”tolka mina Covid-symptom”-tråd? Har försökt ringa 1177 i två dagar nu men det går verkligen inte att komma fram, och...
2
Svar
28
· Visningar
4 088
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 770
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 488
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
2 285
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama