Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har haft dessa:Är det någon som har/haft hörselkåpor till en bebis på 3 månader? Vilket märke och hur har passformen varit?
Det är ingen rockkonsert det gäller utan inomhusträning (Friskis) där de rekommenderar hörselkåpor på medföljande bebis.
Tack! Från vilken ålder hade ni dem ungefär?Vi har haft dessa:
https://www.jollyroom.se/babyproduk...WqL6lvrN9W3wG_a4hT9K2JPFeDawgoa0aAmnuEALw_wcB
Silikon på insidan av bandet så gäller att sätta bra på pannan utan hår emellan osv men då sitter de bra tyckte vi! Hon har haft dem tills nu, 2,5 år. Nu är de dock svåra med mycket hår och mycket rörligare unge! Så nu har jag precis köpt ett par vanliga med "bygel" över huvudet.
Tack! Minns du märke/modell också?Jag hade till sonen när han var ca 2 mån när vi skulle på bröllop. Eftersom det var släkt och vi reste långt ville vi vara kvar hela festen så att säga men ändå skydda hans öron.
Han låg i vagnen och sov helt utan besvär mitt i musik och tjo och tjim. Dock blev det varmt som tusan om de små öronen ganska fort. Faktiskt för varmt, men han var en liten kamin också.
Hade han varit vaken(så att det går lättare att se om han hade obehag av värmen)hade jag inte tvekat att ha dem på under ett träningspass. Nu sov ju sonen och då valde jag att ta av lurarna och parkera vagnen utanför festlokalen där jag kunde hålla ett öga på den istället.
Tror vi använde dem första gången på ett bröllop vid 5 månader, men de funkar nog tidigare också.Tack! Från vilken ålder hade ni dem ungefär?
Vi körde alpine muffy till vår dotter när hon va liten. Va iväg mycket så de användes flitigtÄr det någon som har/haft hörselkåpor till en bebis på 3 månader? Vilket märke och hur har passformen varit?
Det är ingen rockkonsert det gäller utan inomhusträning (Friskis) där de rekommenderar hörselkåpor på medföljande bebis.