Status
Stängd för vidare inlägg.
Passade på att hoppa med Laura och Zingo idag. Hann med alla skutt innan solen gick ner. Däck hinder och oxer på 80cm. Bara styra o hålla sig i, duktig madam hoppar allt utan att tveka. Det är min tinker det. Hon tycker hoppa är jättekul, så det ska springas, eller rättare sagt studsas på bakbenen när vi värmer upp. Vänder jag henne mot en bom är det bjudning direkt. Känner att min träning hjälpt, orkar mer och sitter bättre. Hoppas det blir lika fint imorgon!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Hoppträning med tinkern, kan bara sluta på ett sätt. Hon är verkligen hoppglad.:). På uppvärmningen gjorde vi volter som ökades och...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: indra2012
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en liten vante i en dressyrsadel, så känns det! Efter fyra veckors hinder frånvaro började hästarna titta och busa runt redan i...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: indra2012
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Veckans första hopplektion blev en riktigt rolig timme på Juvelen. Jag uppskattar verkligen att jag har fått koncentrera mig på honom nu...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama