Hoppelihopp!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick förvånansvärt snabbt att komma fram till försäkringskassan när det väl började ticka under 50 samtal före. Det konstiga var att ena sekunden stod jag på plats 85, nästa plats 87, Sen 53. Finns det en typ av VIP kö som går före oss dödliga? Men fick hjälp med mina ärenden och alla orosmoln jag haft om pengar kunde försvinna.
Hade en riktigt bra dag igår annars, pigg och glad utan några större krämpor. Gick hem lite tidigare så jag skulle kunna vila innan jag hämtade barnen men tji fick jag. Hade glömt att ta med mig hemnycklarna så fick sitta i bilen och vila en stund. Blev kallt som satan så stack och hämtade barnen extra tidigt på dagis och åkte till vårt andra hem, Ikea! Underbart ställe som passar oss alla tre. Livsfarligt för ekonomin att ha det liggandes så nära..:angel:

Hoppning igår! Vi tränade på att få fram hästarna med egenbjudning. Att inte få hästen mellan skänkeln och bettet genom att dra i tygeln utan att lägga till mer skänkel. Zam svarade jättebra på det och flög jättefint över hindren. Hoppade bana runt 1 m och tränaren tyckte det var det bästa vi hoppat hittills! Jag kanske ska anmäla mig till tävlingen på söndag ändå, min tränare kommer vara där och jag har en riktigt bra känsla nu! Ja, förutom träningsvärk! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 168
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 053
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 934
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 418
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30