Då får du nog vänta till nästa höst och vinterkatalogen.
Nä, de brukar väl få in vintertäckena i lager igen? Jaja, nu har vi snart -10 grader, så jag får hoppas att det håller i sig. Det är först vid -15 som hon behöver täcke...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får du nog vänta till nästa höst och vinterkatalogen.
Nä, de brukar väl få in vintertäckena i lager igen? Jaja, nu har vi snart -10 grader, så jag får hoppas att det håller i sig. Det är först vid -15 som hon behöver täcke...
Dessutom ser det ut att vara blankt tyg=lär glida som en oljad ål i sadeln
Nwj, det brukar inte vara vintertäcken med i vår och sommarkatalogen. Övergångstäcken och regn däremot.
Dessutom ser det ut att vara blankt tyg=lär glida som en oljad ål i sadeln
Jag tycker det är bra att de har vårens katalog för oss färg-fantaster, och sen lite dämpade färger om hösten. På så sätt får "alla" vad de vill ha. Personligen tycker jag inte att de haft tillräckligt mycket färg på länge, så jag blir bara glad om det kommer ännu mer färg
Ja, hur tänkte de där? Det räcker liksom inte med bara lite kladd vid knäna.
Jag har dålig pejl på vad som är nytt och inte, det ligger ju inte mkt saker under "nyheter" men går man in på respektive grej på hemsidan står det "Nyhet" på flera saker.
Har schabraket Fiorentino funnits förr? Jag har inte sett det iaf - men jag vill ha ett utefter bilden iaf...
(Fanns ett matchande fleecetäcke med ser jag nu)
Det är nytt och snyggt =)
Allt där det står nyhet är nytt
Synd bara att jag inte kan ha JH schabrak till min sadel, dom glider bak och ligger illa. Händer enbart med JH schabrak.
Då är det ny färgAh, stod nyhet på saker som var nedsatta/rea, så visste inte om "nyhet" betydde nytt-nytt =)
gick in på hemsidan för att kolla på nyheter och hittade detta, vad är det för något?
http://www.hooks.se/produkt/islagsmutter/62851/62852/
Islagsmutter till brodd 900301 som används till Cavallo boots
Så står det i beskrivningen så antar att den hör till cavallo bootsen så att man kan ha broddar till dom....