Problematisk
Trådstartare
Det visade sig att tränset jag köpte från börjes hade ingen bra passform på min häst, så det måste åka tillbaka Nu letar jag efter ett annat budget friendly alternativ, och har kollat lite på hööks som har några som jag gillar hur de ser ut. Dock har jag märkt att de träns jag har därifrån är så små i storlek - ponnyn behöver full (har alltid cob) och den stora behöver x-full (fast hon har full på andra träns, grimmor osv). Självklart finns de träns jag är intresserad av bara upp till full Så vad jag undrar är helt enkelt, är alla hööks/fairfields träns lika små, eller kan det skilja från modell till modell eller så?
De träns jag (utifrån bilder på katalog och hemisda) gillar är Chester ( ), Alton (har dock för mig jag provat ett sånt, och att det var litet) och Overton. Nån som har dem och kan uttala sig om passform, storlek och kvalitet?
De träns jag (utifrån bilder på katalog och hemisda) gillar är Chester ( ), Alton (har dock för mig jag provat ett sånt, och att det var litet) och Overton. Nån som har dem och kan uttala sig om passform, storlek och kvalitet?