R
rrebecca
Jag har en shetlandsponny som tidigare har gått tillsammans med sin mamma hela livet. Innan sommaren flyttade hennes mamma och hon fick en ny shettis som sällskap. Lite senare kom yttligare en och de var tre i hagen tillsammans i en till två månader. (De hade varit tillsammans några månader hos förra personen de var hos också). För någon dag sedan kom ägaren och hämtade de andra två eftersom att vi inte ägde dem, och vi fick låna en ny ponny som aldrig har gått tillsammans med min ponny. Nu har hon blivit jättekonstig.. Hon har alltid varit osocial i hagen men nu var hon jättesur, strykte öronen bakåt, vände sig för att sparka osv. Eftersom att hon för övrigt är underbar att ha att göra med blev jag väldigt besviken. Fortsätter hon så finns risk att vi blir rädda för henne och därför känner jag att vi måste ta tag i problemet direkt. Vad ska jag göra? Jättetacksam för hjälp!
(Hoppas också att jag postade tråden rätt? Är rättså ny på buke så förstår inte så mycket )
(Hoppas också att jag postade tråden rätt? Är rättså ny på buke så förstår inte så mycket )