S
Sofia98
Hej !
Vet inte om jag postar detta inlägg under rätt "flik" men jag testar för det har ju faktiskt med mig som ryttare att göra !
Jag tränar höjder som inte alls skrämmer mig med min ponny 95/100+ såna banor på träningar hoppar till och med oxrar på 110 ibland.
Jag är inte alls en sån som ååh, jag MÅSTE hoppa högst annars är jag sämst
Men helt seriöst psykisk hjälp behöver jag av er.
På clear rounder och på tävlingar vågar jag bara starta LC =80cm
Vad är mitt problem , har tränat hur länge som helst på LC har dessutom många placeringar och vinster.
Men när jag tänker på att starta 90 så blir jag nervös , hur galet ?
Men jag tycker det egentligen inte att det är högt?
Vad tycker ni jag ska göra , ska jag köra . GO FOR IT på någon liten clear round och se , men det känns på något sett som jag är rädd för att misslyckas.
Aja låter som jag är en helt idiotisk galen tjej när jag läser detta men aja..
Vet inte om jag postar detta inlägg under rätt "flik" men jag testar för det har ju faktiskt med mig som ryttare att göra !
Jag tränar höjder som inte alls skrämmer mig med min ponny 95/100+ såna banor på träningar hoppar till och med oxrar på 110 ibland.
Jag är inte alls en sån som ååh, jag MÅSTE hoppa högst annars är jag sämst
Men helt seriöst psykisk hjälp behöver jag av er.
På clear rounder och på tävlingar vågar jag bara starta LC =80cm
Vad är mitt problem , har tränat hur länge som helst på LC har dessutom många placeringar och vinster.
Men när jag tänker på att starta 90 så blir jag nervös , hur galet ?
Men jag tycker det egentligen inte att det är högt?
Vad tycker ni jag ska göra , ska jag köra . GO FOR IT på någon liten clear round och se , men det känns på något sett som jag är rädd för att misslyckas.
Aja låter som jag är en helt idiotisk galen tjej när jag läser detta men aja..