astronaut

Trådstartare
Jag postade i fel forum men har ingen möjlighet att anmäla så själva tråden försvinner? Hur tar man bort den tråden då?

Sv: Hm?

Men man kan inte rapportera sina egna inlägg ju? Ingen röd triangel finnes...

PM:a moderatorn rakt av bara.

ullo skrev:
Men man kan inte rapportera sina egna inlägg ju? Ingen röd triangel finnes...

PM:a moderatorn rakt av bara.

:eek: :o hade jag ingen aning om :crazy:
Har iofs aldrig behövt anmäla mig själv :angel:

:bow: trådskapren :bow:

mysko skrev:
:eek: :o hade jag ingen aning om :crazy:
Har iofs aldrig behövt anmäla mig själv :angel:

:bow: trådskapren :bow:
Jag visste inte heller att man inte hade nån triangel på sina egna inlägg.... man lär sig nåt nytt varje dag :)

Jag kan anmäla dig :devil: Vill du bli bannad, varnad eller bara helt enkelt få en tråd borttagen. :p

///Ja, ser där. Jag hade inte heller ngn varningstriangel. Tycker jag är helt fel, det diskriminerar de med personklyvningar. Får väl skaffa ett nick till *muttrar*

mizz skrev:
Jag kan anmäla dig :devil: Vill du bli bannad, varnad eller bara helt enkelt få en tråd borttagen. :p

///Ja, ser där. Jag hade inte heller ngn varningstriangel. Tycker jag är helt fel, det diskriminerar de med personklyvningar. Får väl skaffa ett nick till *muttrar*

:rofl: ta allt på en gång :devil:
pssst jag kan klicka på din triangel :angel:

Nääää, inte får du klicka på min triangel. :rofl:

Det vill ju mitt bättre jag göra för att få bort de inlägg den sämre jag gjort.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama