hjlp med logotype!!!

Barnardo

Trådstartare
HJÄLP! vi ska göra ett eget företag på medielektionerna, och jag har valt hästuthyrning... men jag kommer verkligen inte på vad företaget ska heta, eller hur vår logga ska se ut... loggan blir lättare när jag vet vad företaget ska heta.
det får ju dock inte vara för långt, loggan ska bli rätt kort, men snyyygg!

någon som har någon idé på vad företaget kan heta? alla förslag tas emot med öppen famn! :D

finns det en logga som är sådan med ett sådant namn till hästuthyrningen, eller har du gjort den själv!?

haha, nejdå, det tror jag inte. vet inte, man kanske gör någon ändring, byter ut tokstollen... men annars så :rofl:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd... 2
Svar
25
· Visningar
3 750
Småbarn Jag har varit helt ledig från mitt jobb i snart ett år, och har ungefär en månad kvar tills jag ska börja jobba. Nu är barnen ett...
Svar
13
· Visningar
1 692
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 908
Senast: nickan1
·
Mat Sammanfattning av den långa texten nedan: Jag söker snabblagade, enkla recept till en person som snart flyttar iväg till college... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 193
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka