Hjärnsläpp

M

Moej

Så jag vet inte alls vart denna tråd ska vara :confused: :confused:

Lägger den väl här.

Nu i fem veckor ska jag bara rida min häst varannan dag, och då barbacka, varannan dag ska jag träna henne från marken. Vi hade en equiterapeut (eller hur det nu stavas) här igår.

Så då tänkte jag att jag skulle träna upp musklerna lite på henne de här veckorna. Någon som har förslag på övningar, från marken (helst) eller ryggen ?

Sv: Hjärnsläpp

Varför ska du rida så i fem veckor?

Om du vill bygga muskler så är det bra med backar, cavalietti, mkt skritt, jobba i form osv. Finns ju massor; använd fantasin ;)

Sv: Hjärnsläpp

haha okej. för att equiterapeuten sa det och jag testar väl :D

Liknande trådar

Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 516
Senast: Mabuse
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 300
Senast: Grazing
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 634
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar