Hjälper det med demonstrationer?

Rosett

Trådstartare
Ett demonstrationståg gick förbi här idag. Jag undrar om sånt fungerar? De skrek "inga nazister (rasister?) på våra gator", "halva makten, hela lönen" och nåt mer jag inte hörde.
Får vi verkligen mindre nazism/rasism och bättre kvinnolöner för att några tusen går i demonstrationståg :confused:

Jag tror inte att just själva demonstrationen påverkar omgivningen så värst mycket, men däremot kan det vara väldigt peppigt att gå i ett demonstrationståg och känna att det är många som tycker och vill samma sak. Det kan ge bra energi till att orka kämpa vidare och jobba för att påverka omvärlden på alla möjliga sätt, i stället för att bli passiv och tro att inget tjänar nåt till.

Nu kom ett till demonstrationståg! O_o Denna gång med många poliser efter, med hjälmar i bältena. Populärt att demonstrera idag tydligen.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 317
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 382
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 802
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 931

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka