Z

Zilver

http://www.youtube.com/watch?v=fe2abZyqsgU&feature=related
angst_2.gif
angst_2.gif
Bolt.gif

Sv: Hjälp!

Hmmm, tyckte mest synd om den. Varför stå utanför buren när katten talade om så tydligt att den inte var med på det. Men, men ett klipp på youtube talar inte om hela historien.

Stackars katt, syns tydligt att den inte trivs i sin omgivning... :(

Det var en arg kisse men det ser ju ut som om han är på en vetrinärklinik så det är rätt förståligt.

Vilket konstigt namn han har Burger and Fries vad får någon att döpa sin katt till det:confused:

Bilden är ju säkerligen från USA och dom flesta vet ju hur djuren där blir behandlade:angel::mad:

För övrigt: Stackars katt!:mad::(

Du kan ju knappast döma ett helt land pga att det är olika regler där och att det finns vissa idioter där precis som det gör i Sverige.

Finn ju X antal miljoner människor som bor där,tror knappast majoriteten behandlar sina djur illa.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
401
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
181
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
419
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama