S

Sugerfree

Jag vet inte om det här är rätt ställe att skriva detta på men jag är ny:) Ingen ursäkt jag vet!!!

Hur ser man att man har fått svar på något man har skrivit? För det kommer inte fram på min epost!:confused:
Det skulle ju liksom vara kul att få se vad andra har svarat.....Hjälp mig....:p

---------->

Det står uppe i högra hörnet vems inlägg den som skriver svarar på.

Sv: Hjälp?

Menar du premunation eller? annars står det, som Silfra säger, i det högra hörnet av inlägget vem man svarar. Om du vill få epost när du fått svar, eller någon skrivit i tråden kan du välja att premunera på tråden och välja ett alternativ (kommer inte ihåg exakt vad det står) där man får epost så fort tråden har ett nytt inlägg.

Sv: Hjälp?

Annars kan man ställa in i kontrollpanelen att man vill prenumera, och sen välja bland olika alternativ... Jag vill tex inte ha epost, men ser när jag går in i kontrollpanelen vilka trådar det kommit svar i...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
520
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka