HJÄLP"!!"

L

Linn_89

Min kanin beter sig inte alls som han brukar! Han har inte ätit imorse, är insjunken i sidorna och allmänt slö, äter inte!

Vad kan det vara!? Dessutom läggerhan sig hela tiden!!

Jag får panik!!! :cry: :confused: :cry:

Sv: HJÄLP"!!"

Hade jag vart du så hade jag ringt till en vet och hört vad dom säger. Hoppas det inte är nåt allvarligt fel på din kanin :)

Vi ringde till vet! :)

Han fick avmaskningsmedel och ljummet vatten med lite rapsolja (för magen)

Sedan fick han en skål med ljummet vatten han kunde dricka ur! Han drack jättemycket - tidigare ville han inte dricka, och nu fick han komma ut en stund och skutta. Han har piggnat till rejält!!

Jag är lättad! :D

Vad skönt :)

Imorrn ska jag till vet me min kanin men det är bara en efter koll efter som han blev kastrerad bara för några dar sen.. :banana:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
502
Senast: Fibusen
·
Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 862
Senast: Scata
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama