Hjälp westernsadel

• Western
  • Trådstartare Trådstartare wiona
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 239

wiona

Trådstartare
Kan inte mycket om westernsadlar men har en äldre som är märkt "redranger saddlery" Någon som vet något om dessa sadlar, vad kan den vara värd osv...

Sv: Hjälp westernsadel

Jag tror att red ranger saddlery låg i tennessee men att det inte finns kvar längre.
Har för mig att det är välgjorda sadlar.

Det finns annonser på ebay, så där kan du kanske få ett hum om värde.
Tyvärr verkar folk inte villiga att betala bra för sadlar som inte är av kända märken häromkring.

Senast ändrad:

Tack för tipset :) Jo jag har kollat ebay, fanns nån av detta märke. Men hittar inget i Sverige. Verkar vara som du skriver, ett äldre märke som inte tillverkas längre. Kan ju inget om western, så vet tyvärr inte modell eller storlek.

Du kan ju maila till Tommy på scandinavianwestern, han är duktig och kan säkert hjälpa dig ang modell och storlek.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
857
Senast: Lisen82
·
Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
854
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 148
Senast: dobbis
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
191
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka