Hjälp westernsadel

wiona

Trådstartare
Kan inte mycket om westernsadlar men har en äldre som är märkt "redranger saddlery" Någon som vet något om dessa sadlar, vad kan den vara värd osv...

Sv: Hjälp westernsadel

Jag tror att red ranger saddlery låg i tennessee men att det inte finns kvar längre.
Har för mig att det är välgjorda sadlar.

Det finns annonser på ebay, så där kan du kanske få ett hum om värde.
Tyvärr verkar folk inte villiga att betala bra för sadlar som inte är av kända märken häromkring.

Senast ändrad:

Tack för tipset :) Jo jag har kollat ebay, fanns nån av detta märke. Men hittar inget i Sverige. Verkar vara som du skriver, ett äldre märke som inte tillverkas längre. Kan ju inget om western, så vet tyvärr inte modell eller storlek.

Du kan ju maila till Tommy på scandinavianwestern, han är duktig och kan säkert hjälpa dig ang modell och storlek.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
703
Senast: iNHALE
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
937
Senast: Sirap
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 817
Senast: Seabaz
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 451
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar