Emilia090807
Trådstartare
Jag går i 8an, förra året när ja börja 7an så kände jag ingen. Blev sen vän med en. Hon och jag är i skolan varje dag bara vi, vi är dock väldigt olika och jag är mest med hon för att ha nån och va med jag är sån som sminkar mig, älskar att prata om killar osv, hon är helt tvärs imot och har aldrig ens skrivit med en kille, och hon tycker de inte är intressant när jag pratar om mina kill "problem" hon är mer en sån som pratar om hästar om ni fattar. Stör mig även på hon för hon är klängig och "dryg". ( låter så elak)
Jag kan inte liksom "göra slut" men vänskapen för vi går i samma klass så de blir ju fel om jag skulle dissa hon plus att jag har ingen å va med då!
har extremt svårt att skaffa nya vänner och trivs bäst med att bara va med en då jag har social fobi och svårt att va i en vän grupp.
Låter kanske jätte elak men tycker det är så sjukt tråkigt att va med hon, man kan inte tycka om alla
Jag kan inte liksom "göra slut" men vänskapen för vi går i samma klass så de blir ju fel om jag skulle dissa hon plus att jag har ingen å va med då!
har extremt svårt att skaffa nya vänner och trivs bäst med att bara va med en då jag har social fobi och svårt att va i en vän grupp.
Låter kanske jätte elak men tycker det är så sjukt tråkigt att va med hon, man kan inte tycka om alla