Hej! Det är så att jag vill ha en egen häst. Jag har haft 3 egna innan och ridit ca 10 olika medryttarhästar. Just nu har vi inte råd för mamma ska börja plugga. Hon ska plugga till sjuksköterska. Pappa jobbar som lastbilschaufför. Det är så att nu de närmsta 3 åren kommer vi inte ha jätte mycket pengar men jag vill verkligen ha en egen häst! Vet ni något sätt jag som 14åring kan tjäna egna pengar? Så jag iallafall har råd med skoningen som kostar 1000kr. Jag vet vad allt kostar och har gjort en kalkyl till min mamma. Men vet ni något sätt jag kan tjäna pengar? Dela ut reklam är ingen idé. Jag bor i en liten by och man tjänar ingenting. Det är inte värt att spendera en hel månad för 200kr.... Jag hoppas verkligen att ni har några tips. Ni vet väll själva hur det känns när man verkligen vill ha något men kan inte få det!
Vet ni hur mycket en sjuksköterska tjänar? Har man råd om man är det och min pappa som är lastbilschaufför? har ni något hum på det?
Vet ni hur mycket en sjuksköterska tjänar? Har man råd om man är det och min pappa som är lastbilschaufför? har ni något hum på det?