Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Husse tog bort plåstret nu ikväll, tur att jag inte var där, det gjorde ont. Stackars kattpojke. Själv så gav jag honom enrisrökt skinka - jag ligger klart bättre till än husse just nu
Usch ja, och ibland blir man alldeles mammig också. Som när jag beklagade mig lite över en dum liten pälstuss som hade klistrat sig fast intill operationssåret till djursköterskan som då bara helt enkelt slet bort den - jag såg nog lite ut såhärAlltid bättre att ha någon annan göra tråkiga saker jösses vad långsinta de små liven kan vara ibland. Och världsbäst på att ge riktiga mördarblickar så man blir en liten våt fläck
Hoppas att din katt är bättre @SkorpSmulan
Min är det inte. Frakturen har gtt upp. Vi upptäckte det som ett bifynd när vi röntgade urinblåsan idag när han inte kunde kissa. Han ligger på operationsborde i denna stund och jag hoppas, hoppas, hoppas innerligt att han får behålla sitt ben. Stora, underbara, godhjärtade kattpojke
Åh nej!! Fy tusan nej.Hoppas att din katt är bättre @SkorpSmulan
Min är det inte. Frakturen har gtt upp. Vi upptäckte det som ett bifynd när vi röntgade urinblåsan idag när han inte kunde kissa. Han ligger på operationsborde i denna stund och jag hoppas, hoppas, hoppas innerligt att han får behålla sitt ben. Stora, underbara, godhjärtade kattpojke
Hoppsan, även de erfarna kan göra misstagHärligt att lilleman är pigg pojke!
De har räddat benet men det var ännu mer splitter än vid förra operationen så det är osäkert hur detta går. MEN jag vet nu orsaken tror jag och det är BRA. Det betyder att vi faktiskt gjort rätt hemma. Han råkade hoppa ner från ett undersökningsbord när de undersökte urinblåsan förra onsdagen.
Gud vad skönt att ha en veterinär i familjen
Lilleman är halvt skogstokig. Matten sitter bara och tänker "oooh, gör inte illa dig" men jag antar att det ska ha läkt nu. Det värsta är att han blir lite elak på den andra katten när han blir så här rastlös. Eller inte elak egentligen men han jagar henne vilket hon inte uppskattar. Hon sitter mest i fönstret och muttrar när han han far omkring. Sur som en citron.
Imorgon är det återbesök, ruskigt nervöst. Håll tummarna för oss.
Äntligen kan jag andas ut efter veckor av att ha hållit andan och varit spänd som en fiolsträng.
Jobbar du hemifrån? Så perfekt att kunna ha det så. Vad mysigt det låter.