Hjälp mig hitta vattenkannan!

kolblakkur

Trådstartare
Då vattenkannorna i stallet tenderar att få fötter, har jag siktet inställt på att köpa egna vattenkannor. Problemet är att de jag hittar är alltid svarta, och det funkar inte - jag måste ha en färg som sticker ut så man inte råkar ta den "av misstag". Jag har kollat Jula, Clas Ohlson och Granngården. Bukefalister vet allt, alltså vet jag om att ni kan hjälpa mig :) ;) Det gäller alltså stora vattenkannor.

Jag tycker Granngården brukar har både rosa och lime men det kanske är fel årstid.

Plantagen, Bauhaus, Hornbach?

Då vattenkannorna i stallet tenderar att få fötter, har jag siktet inställt på att köpa egna vattenkannor. Problemet är att de jag hittar är alltid svarta, och det funkar inte - jag måste ha en färg som sticker ut så man inte råkar ta den "av misstag". Jag har kollat Jula, Clas Ohlson och Granngården. Bukefalister vet allt, alltså vet jag om att ni kan hjälpa mig :) ;) Det gäller alltså stora vattenkannor.

Ta en vit fetkrita och skriv ditt namn på de svarta :up: :idea: :D

@Shetlandskusk: När särbon skrev sitt namn på en verktygslåda som var hans fast han använde den på jobbet (knasig arbetsgivare-long story) vågade ingen av hans kollegor slarva bort verktygen som låg i den :D det roliga var att det var bara lådan som var hans... :rofl:

Skär ut ditt/hästens namn i pappersark och sen sätter du arket (inte de lösa bokstäverna) på vattenkannan och spraymålar. Den färgen går inte att tvätta bort och tar lång tid innan den slits bort. Så kan du hänga upp den genom att skruva fast 2 öglor i boxen och genom öglorna och handtaget på vattenkannan trär du en kedja med hänglås.

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 830
Senast: geting
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 974
Senast: kma
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 455
Ekonomi & Juridik Jag har stått ut i 5 år, nu orkar jag inte och behöver lagrum men hittar inget. Jag hyr ett helt stall, kallhyra, stallägaren har ingen...
Svar
10
· Visningar
2 303
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama