Hjälp mej med Putfile!

Nikki o Fabian

Trådstartare
Jag har fixat konto där o laddat upp min film, men jag fattar inte vart jag ska hitta den sen och hur gör jag för att få hit filmen?

Väntar på svar så fort som möjligt.
MVH//Nikki
 
Sv: Hjälp mej med Putfile!

Klicka på filmen som du får fram då du loggat in och under den står det: links to this page, den blåmarkerar du och trycker sen Ctrl och bokstaven C. Gå sen till Bukefalos till den tråd du skapat och tryck då Ctrl och bokstaven V. Då kommer det upp den länken som du såg stod skrivet under filmen. Förhandsgranska innan du skickar iväg så ser du att det funkar. Lycka till/Zeeke
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 019
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
977
Senast: Kirre
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 017
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp