Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Yep, Nasal Mites ar det. Jag kunde bara inte for mitt liv komma pa vad kvalster ar. (Det kan ocksa vara chiggers, men jag misstanker att det ar mest i sodra USA. De har sitt eget sprak dar.)
@dpmatte Det ar den vanliga definitionen av Chiggers, men chiggers ar en sorts mites sa jag gissar att det ar enklast att kalla flera sorters mites for Chiggers. De skiljer dock pa fastingar, som ocksa ar en sorts mites ...
Jag har bara hort nasal mites kallas chiggers i Sodra USA ... och de har ju ibland lite lustiga uttryck dar.
Trädgård & Växter
Jag har tva rabarber (vad heter det? Tjofraser? plantor?) I ar har jag varit noga att vattna mycket och ofta och jag har aldrig haft sa...
Juridik & Ekonomi
Jag har två biljetter köpta på ticketmaster som jag måste sälja men hur f** gör man? Det står att de har något som heter ticket transfer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.