Görel Moderator 20 Feb 2006 #21 Sv: Hjälp med hingst val! Därför att jag tycker att vi har ett allldeles för lågt fullblodsinslag i den svenska halvblodsstammen!
Sv: Hjälp med hingst val! Därför att jag tycker att vi har ett allldeles för lågt fullblodsinslag i den svenska halvblodsstammen!
S Sara-Ida 20 Feb 2006 #22 Sv: Hjälp med hingst val! Jag är den första att instämma, men de flesta trak har hög fullblodsandel. Många är över 80 %. Så varför Bayron, om man ska återgå till frågan? Var finns förädligen där? Även om trådskrivaren tydligen ville ha en kraftigare häst.
Sv: Hjälp med hingst val! Jag är den första att instämma, men de flesta trak har hög fullblodsandel. Många är över 80 %. Så varför Bayron, om man ska återgå till frågan? Var finns förädligen där? Även om trådskrivaren tydligen ville ha en kraftigare häst.
Görel Moderator 20 Feb 2006 #23 Sv: Hjälp med hingst val! Vad har Bayron med förädling att göra? Det är du som pratar om förädling, inte trådskaparen.
Sv: Hjälp med hingst val! Vad har Bayron med förädling att göra? Det är du som pratar om förädling, inte trådskaparen.
G Gazzan 21 Feb 2006 #25 Sv: Hjälp med hingst val! förra gången tog jag laurin som är 172 och fölet äridag 6 år och 175 =)
G Gazzan 21 Feb 2006 #26 Sv: Hjälp med hingst val! Ja du temprament hade hon som ung har väl de idag med men inte lika påtagligt som förr. Så en snäll menlös hingst vore bra till henne*ler*
Sv: Hjälp med hingst val! Ja du temprament hade hon som ung har väl de idag med men inte lika påtagligt som förr. Så en snäll menlös hingst vore bra till henne*ler*