Hjälp med färgval, schabrak!

Lillstrumpa

Trådstartare
Hej!
Nu sitter jag och velar och behöver er hjälp!
Jag ska beställa ett schabrak från Mias rs och vet inte vilken färg på schabrak, kantband och passpoal jag ska ta. Det jag vet är att jag vill ha stora rutor :).

Ponnyn är svartbrun, svart på vintern och svartbrun på sommaren. Har svart läderutrustning och en mörkgrå fårskinns"sadel".

Tips?

Såhär ser pärlan ut:

Sv: Hjälp med färgval, schabrak!

lyx till din häst passar ju de flesta färger!

Vilken är din favoritfärg? jag har mest grönt till min stora häst (fux) och rosa till den lilla ponnyn tex, lättare att macha om man fortsätter i sama skala :)
Vad har du för övrig utrustning - om du ska matcha? tex ska du ha något i den färgskalan som din ridjacka? mörgrå/grafitti schabrak med vit el rosa passpoal ljusgrå el rosa kantband?

Sv: Hjälp med färgval, schabrak!

Ja lite lyxigt :). Hmm har inte så mycket färg på annan utrustning som jag behöver ta hänsyn till. Men det kan vara snyggt att matcha jackan.
Kanske grafitgrått med cerise kantband och silverpasspoal? Eller lila istället för rosa det passar hon riktigt bra i.

Liknande trådar

Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
2 078
Senast: Lydia
·
Utrustning Jag har ett lyxproblem som jag behöver hjälp med! Jag och stallkompisarna har bestämt oss för att ta regelbundna hopplektioner i...
2
Svar
25
· Visningar
3 376
Senast: Praefatio
·
Utrustning Funderar på att göra slag i saken och beställa ett Mias RS schabrak i "mina" färger. Äpplegrönt har alltid varit tävlingsfärgen på...
2
Svar
20
· Visningar
2 654
Senast: Sorbe
·
Utrustning Har bestämt mig för att beställa ett dressyrschabrak från Mias med rakt avslut :love: Men kan förstås inte bestämma vilka färger jag...
Svar
10
· Visningar
1 169
Senast: Moscato
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama