Hjälp med en rock/hårdrockslåt

Nomida

Trådstartare
Har hört en låt nu några gånger som jag tyvärr inte hittar genom att googla. Är en lugn rock/hårdrockslåt (tror jag) och killen sjunger "tell me that you need me,that you need me,tell me that you love me. Detta är det enda jag kommer ihåg tyvärr. Det är inte Rudimental feat Ella Eyre!
Hjäääälp mig,snälla!:-)

Sv: Hjälp med en rock/hårdrockslåt

Det finns en app som heter Soundhound.
Det går att spela, sjunga eller nynna en låt och så hittar den vilken låt det är och vilken artist.
Är sjukt bra att ha när man hör en låt man gillar på radion men inte har en aning om vad det är. :)

Liknande trådar

Tjatter Ok, min hjärna fungerar lite lustigt. Jag hörde en ovan ringsignal imorse, och nu har jag en låt som påminner om den på repeat i huvudet...
Svar
14
· Visningar
1 207
Senast: lingonben
·
Tjatter Jag håller på att bli tokig, har haft en låt fast i huvudet nu i flera dagar men jag hittar inte vilken låt det är! Det enda jag har att...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Mia_R
·
Tjatter Blir tokig! Lyssnade på radio nyss och det var en sån bra låt och jag vet inte vad den heter... TROR det var på P3. Vad jag kommer ihåg...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Äldre Var på ett café för ett tag sedan där en enligt mig väldigt bra låt spelades. Har enda sedan jag hört den vänt upp och ner på hela YT...
Svar
2
· Visningar
836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka