L
Louvel
Håller på att ändra lite i mitt CV och ska skicka en ansökan till ett jobb jag verkligen verkligen vill ha.
Det är en erfarenhet att ha datorkunskap..
Jag har läst lite datorkunskap tidigare och har god datorvana i word m.m.
Men jag har egentligen ingen aning om vilka program jag ska skriva på datorkunskaper..
Som det är nu så har jag officepaketet och windows.. Antar det innehåller microsoft office, excel, word m.m?
Eller vad menas egentligen med det ?
Såg flera CV som istället hade word och nåt mer.. minns inte just nu vad det var.
Sen var det nåt exempel som såg ut såhär
"Privat mycket intresserad av datorer, hårdvara såväl som mjukvara. Det har gjort att jag har bra kunskaper inom de vanligaste förekommande Windows programmen. Har också lätt för att lära mig nya system och program."
Vad tror ni om det?
Just nu känner jag mig helt kass på datorer,
men jag vet ju att jag kan arbeta i många av programmen och klara mycket på en dator som mina kompisar aldrig skulle klara t.ex.
Men i huvudet just nu snurrar bara alla olika program runt så jag vet inte alls vad jag ska skriva.
Ni som kan alla de här programmen o.sv. vill ni hjälpa mig?
Vad ska jag skriva?
Det är en erfarenhet att ha datorkunskap..
Jag har läst lite datorkunskap tidigare och har god datorvana i word m.m.
Men jag har egentligen ingen aning om vilka program jag ska skriva på datorkunskaper..
Som det är nu så har jag officepaketet och windows.. Antar det innehåller microsoft office, excel, word m.m?
Eller vad menas egentligen med det ?
Såg flera CV som istället hade word och nåt mer.. minns inte just nu vad det var.
Sen var det nåt exempel som såg ut såhär
"Privat mycket intresserad av datorer, hårdvara såväl som mjukvara. Det har gjort att jag har bra kunskaper inom de vanligaste förekommande Windows programmen. Har också lätt för att lära mig nya system och program."
Vad tror ni om det?
Just nu känner jag mig helt kass på datorer,
Men i huvudet just nu snurrar bara alla olika program runt så jag vet inte alls vad jag ska skriva.
Ni som kan alla de här programmen o.sv. vill ni hjälpa mig?
Vad ska jag skriva?