Hjälp med bok val

I

Inger Rubin

Hej
Jag har en liten shettis som jag så småning om ska köra in. Nu skulle jag vilja ha lite hjälp om bra böcker att läsa på innan jag börjar.
Har även hjälp av en som kör men vore bra att ha lite på benen innan.

Sv: Hjälp med bok val

JAg undrar också , även om inRIDNING för jag håller på att rida in en shettis och vill läsa fler böcker :smirk:

Det finns en bra del i boken "Hästen som Hobby" där de tar upp alla stegen precis hur man ska göra från grunden. Jag använde mig enbart utav den när jag körde in mitt då 15-åriga halvblodssto, och det gick hur bra som helst.

vad heter förfatatren till den boken ?

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: MiniLi
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
238
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 038
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.