hjälp med anmälan till tävling!

starcraft

Trådstartare
Ska anmäla mig och min nya häst till våran första tävling, men behöver lite hjälp.

* I passet står det att han heter XXX 0002, ska siffrorna (0002) vara med när man anmäler honom till en tävling?

*Ska dom siffrorna (ovan) vara med på licensen? (har inte skaffat det ännu, men ska i höst så lika bra att fråga när jag ändå håller på)

* Han är inte registrerad i Sverige(importhäst) och vad jag har fattat det som spelar det ingen roll, men i passet finns det ett "lebensnummer" (han är reggad i tyskland), är det det numret jag ska fylla i under registreringsnummer? (när vi chipmärkte fyllde hon som chipmärkte i det under reg nummer nämligen).

mkt tacksam för alla svar!!!

Sv: hjälp med anmälan till tävling!

1. Hästen jag tävlar har också 3 siffror efter namnet och jag har valt att skriva med det, tycker det ser lite pampigt ut på något sätt! haha Men det är valfritt.

2. Samma här, spelar ingen större roll om du tar med dem eller inte.

3. Jaa, nu när passet gäller som registreringshandling så skriver du lebensnummer i rutan för registreringsnummer.

Lycka till!

Liknande trådar

Distans Med risk för att verka lite trög så skulle jag behöva hjälp med reglerna för FEI-tävlingar i Sverige: Var hittar jag propositionerna...
Svar
4
· Visningar
2 303
Avel I mitt stall finns en jättefin valack, av halvblodstyp, som lite skämtsamt brukar kallas "Dressyrkungen" för att han, trotts att han är...
Svar
8
· Visningar
3 712
Tävling Idag efteranmälde jag till en tävling med sista anmälningsdatum 15 maj, och pengar fanns på TDB-kontot vid tillfället för anmälan då det...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: Riley
·
Tävling Jag har importerat en Holländsk häst som heter Cassador H e: Fürst Fantasy ue: Sandro Jag ska registrera han på tdb:n men vet inte...
Svar
1
· Visningar
4 633
Senast: SQT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka