HJÄLP! Jag har klickat på ett kör.. för mycket

biffen

Trådstartare
FAN FAN FAN

Jag som aldrig brukar klicka på KÖR utan att kolla ordentligt!
Nu har min dator invaderats av sexbiler (har blockat alla sidor så man måste skriva lösenord för barnens skull) Hur fan gör jag för att få bort skiten?

Kör virusprogrammet, har kollat på kontrollpanelen för att se konstigheter men inte hittat något program...

Är det bara att stänga av och flytta över informationen o radera det jag "inte behöver" ha kvar - formatera eller går det bli av med detta på nåt sätt?

BUUUUUUHUUUU - Har INTE tid med detta måste plugga (sökte information om omvårdnadsplaneríng... nu) Fan

Sv: HJÄLP! Jag har klickat på ett kör.. för mycket

Hittade en Trojan med AVG. Hoppas det var bara den... för det har slutat poppa upp nu..

Liknande trådar

Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar... 65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
172 703
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Känns som om datorn är en millimeter från att krascha och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Besökte en sida på nätet tidigare i...
Svar
7
· Visningar
1 348
Senast: Saybia
·
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem... 2
Svar
26
· Visningar
17 620
I
Träning Måste bara berätta omigår när jag å min sambo gick ner till ridhuset med våran travare han är tre år och har inte blivit hanterad så...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: ikeline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka