Jag begärde direktreglering på kliniken,men försbolaget ansåg att de skulle ersätta 0 kr,så fakturan kom ju ett par dagar senare i min brevlåda då..
Förs.bolaget tyckte jag skulle betala in dessa 17000:-, och SEN vänta och se hur mycket de är villiga att ersätta! Är de roliga eller är dem? Inte så lätt att hosta upp de pengarna bara så där... Så jag väntar tills de utrett ärendet,och ser vad fakturan landar på innan jag betalar. För de SKA betala,jag vet inte vad de har fått för sig...
Grejen är att jag har rygg och ben undantaget på halva förs.
På "bendelen" har jag 6700:- kvar tills årsförfallodagen (1/11).På andra delen av förs. har jag 25000:- kvar.
Min häst låg inne för erlichiosbehandling,vilket jag anser varken hör till ben eller rygg,det är en infektion. De gjorde också en artroskopi på vb knä, och de 6700:- som jag har kvar täcker nästan hela den grejen...
Så jag fattar inte riktigt varför de knepar sig, de säger bara att "neeej,det står nollbelopp här, vi förstår inte heller,vi återkommer någon annan dag" Har inte hört nåt än....
Om hästen är frisk? Det vet jag inte än, hon är piggare och fräschare än på väldigt länge på våra promenader. Hon ska skrittas vid hand i fyra veckor till sen ska vi kolla. Är hon inte bra då - ja då får jag fortsätta undra varför hon haltar.Veterinärerna fattar ingenting, de hittar INGA fel i knät, har röntgat 2 ggr + artroskopi nu då... *suck*
men jag hoppas hoppas hoppas !!!!!