Hjälp, fort!

M

Moej

Jag försöker infoga bilder i ett word dokument men det visas ingenting när "bilden" kommer in i dokumentet, vad är det för fel???
 
Sv: Hjälp, fort!

Hur infogar du och vad? Förmodligen hamnar den lite dumt så du inte ser den. Testa med att ångra infogningen och sätt markören mitt i ett stycke och sen infogar du bilden igen. Har du riktigt otur kan det vara att bilden inte är kompatibel med Word så den inte syns hur du än gör och då måste du spara bilden i annat format i ett bildprogram.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
293
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 023
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp