Krati
Trådstartare
skrev för ca en månad sedan om en tråd om min häst som jag misstänkte var klapphingst. Fick provsvaren som visade att han hade skyyyy höga testosteronvärden (ca 3500....) hos veterinären kunde han se en, kanske t.o.m två kulor uppe i ljumsken, intill bukväggen. Operation bokades in till IMORGON (ska lämna honom idag).
För en vecka sedan så skulle jag bara kolla läget vid skapet (som jag gjort varje dag i princip sedan min förra tråd) och vad ser jag?? En TESTIKEL som har ramlat ner!
Min lycka var total, jag är dödsnervös för operationen.
När jag pratat med vet. så ska vi fortfarande göra operationen för att se om det var en till han såg via ultraljud.
Idag när jag var ute och gav honom lunch så kollar jag vid skapet igen...
KULAN ÄR BORTA!
Han är 4 år och islandshäst. Kan dom åka upp och ner? Och har någon vart med om klapphingstop? Hur gick det?
Tacksam för svar!!
För en vecka sedan så skulle jag bara kolla läget vid skapet (som jag gjort varje dag i princip sedan min förra tråd) och vad ser jag?? En TESTIKEL som har ramlat ner!
Min lycka var total, jag är dödsnervös för operationen.
När jag pratat med vet. så ska vi fortfarande göra operationen för att se om det var en till han såg via ultraljud.
Idag när jag var ute och gav honom lunch så kollar jag vid skapet igen...
KULAN ÄR BORTA!
Han är 4 år och islandshäst. Kan dom åka upp och ner? Och har någon vart med om klapphingstop? Hur gick det?
Tacksam för svar!!