willma02

Trådstartare
Hej! Jag är lite intresserad av att skaffa ponny
(C/D-ponny)och ha på en ridskola här i Dalsland. Ponnyn ska då även gå på lektioner under veckan, och vara ledig på helgen. Men vad skulle det kosta på ett ungefär?! Tacksam för svar:) mvh willma
 
Det skiljer sig ju från månad till månad. Men vet du vad det kostar att ha hästen uppstallad på ridskolan? Det skiljer sig jättemycket från ridskola till ridskola :)
 
Om du redan nu kan skriva vilken ridskola ponnyn kommer stå på och att den dessutom ska gå lektioner så förutsätter jag att du alltså redan har pratat med någon ridskolechef eller ansvarig av nåt slag? Fick du inga prisuppgifter i samband med det?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 129
Senast: Äpplet.
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 180
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 956
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 119
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Dressyrsnack 17
  • Hage

Omröstningar

Tillbaka
Upp