Hjälp vad ska jag ta mig till ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

emma74

Trådstartare
Sonen sa just: -"Mammaaaa, godnattpussen behövs inte längre." :eek:

när blev han såååå stor? :crazy:
 
Sv: Hjälp vad ska jag ta mig till ?

Tala om för pojken att det är inte för barnens skull mammor gonattpussas utan det är för mammornas skull.
Mammor blir jätteledsna om de inte får gonattpussa sina barn
 
Sv: Hjälp vad ska jag ta mig till ?

Barn blir aldrig för stora för godnattpussar!
 
Sv: Hjälp vad ska jag ta mig till ?

Hmm min dotter är 16 år och tycker fortfarande det är rätt mysigt med godnattpuss på pannan...:D :angel:
 
Sv: Hjälp vad ska jag ta mig till ?

Själv bävar jag mig för när sonen ska börja i 6 års till hösten, varje morgon när jag lämnar sonen på dagis så får jag en puss och en kram och så har det varit ända sedan han började där vid 1 ½ års ålder.

Jag kommer att sakna dom kramarna och pussarna oerhört mycket men jag får ta igen dom när han ska sova för här går det inte att sluta med godnatt pussen inte!
 
Sv: Hjälp vad ska jag ta mig till ?

Min son är 15 och inte förrän NU har han meddelat att - "det räcker att säga god natt". Jag svarade då att det räcker inte för MIG :angel: . Så för min skull få han allt fortsätta med godnattpuss (på pannan) och kram :D . Givetvis inte när han har kompisar som sover över - det skulle jag aldrig utsätta honom för!
Sen VET jag att han egentligen tycker att det är mysigt för han ropar ofta - "nu går jag och lägger mig - kommer du/ni eller?". På vardagarna ska tilläggas för på helgerna är det JAG/VI som lägger mig/oss först :D .
Han är fö ganska fysisk och kramar mig gärna när han kommer hem från skolan (om han är ensam vill säga :angel: ) eller från träningen.
Det gör även hans 2 år äldre syster.

Tack mina älskade ungar för det :love: :love: :bow: :bow:
 
Sv: Hjälp vad ska jag ta mig till ?

jag har inte fått pussa min unge sen han var tillräckligt stor för att visa att han inte gillar det. Sån är han.
 
Sv: Hjälp vad ska jag ta mig till ?

Alla mina barn ska ha godmorgon, godnatt och hejdå-puss tom min store son (16 år)..:love:
Vi kramas ganska ofta också..det värmer sååå gott när sonen helt spontant kan ge mig en kram..
Så tala om för sonen att det är viktigt annars kan mamma inte sova:angel:
 
Sv: Hjälp vad ska jag ta mig till ?

ainasoja skrev:
Själv bävar jag mig för när sonen ska börja i 6 års till hösten, varje morgon när jag lämnar sonen på dagis så får jag en puss och en kram och så har det varit ända sedan han började där vid 1 ½ års ålder.

Jag kommer att sakna dom kramarna och pussarna oerhört mycket men jag får ta igen dom när han ska sova för här går det inte att sluta med godnatt pussen inte!
Jag trodde att min son skulle tycka att det var pinsamt när han började sexårs men det har aldrig varit tal om att sluta med "hejdå pussen", hur skulle mamma klara av att gå till jobbet då??
 
Sv: Hjälp vad ska jag ta mig till ?

Avdrag på veckopengen helt klart!!!

Godnattpuss är en nödvändighet.. jag fick ingen av min tvååring nyss och hon får ingen peng till spargrisen imorrn! *s*
 
Sv: Hjälp vad ska jag ta mig till ?

Jag är 32 och jag pussar fortfarande mina föräldrar hejdå när vi träffas :o . Kan inte heller somna utan att ha godnattpussat sambon och barnen.
Du får försöka stjäla åt dig en puss då och då!;) :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har en son som är extremt rädd för sprutor och nålstick. Överlag är han väldigt rädd för att saker ska göra ont, att ta bort en...
2
Svar
29
· Visningar
2 808
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 439
Senast: Destiny_D
·
Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 619
Senast: Tassa
·
Småbarn Jag behöver verkligen hjälp, kanske har du några tips? Jag har en son på 5 1/2 månad som sedan han var 3 1/2 månad vaknar en gång i...
2
Svar
33
· Visningar
3 209
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp