Hjälp, jag har olika värden...

N

Nickedockan

Snälla hjälp mig.

Jag har fått två olika varianter på värden av havre & korn. De ena är de som står på freefarm de andra är de som Nina här på buke har.

Nu undrar jag vilken som jag ska räkna med. Jag har inte gjort någon analys på något av dem utan har tänkt att räkna med de generella värdena.

Vad räknar ni med för värden på havre & korn.
 
Jag använder de värden som står i Hästen Näringsbehov och Foder, och är samma som Nina använder vad jag vet.
 
:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Tackar!!! Då gör jag det oxå.

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Ps. Håller på o försöker mig på att göra ett litet program (inte helt olikt ditt) i excel. Nu ska här bli räkna av. Tack för tipset.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 651
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 536
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: valy
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 923
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp