Hittat liten knöl!

Mysaan

Trådstartare
Jag har hittat en lite knöl på 2 åringens hals. Knölen är ungefär som en liten ärta. Tror ni att det kan vara en proteinknöl?

Sv: Hittat liten knöl!

*tjyvar tråd*

Min häst (3 år)har en hård knöl i örat i storlek av en ärta så jag hoppas du får svar på din fråga.

Min gammelmärr har en på halsen men den har hon haft i tio år... Verkar vara en broskknöl av nått slag och jag har hört att de kan vandra. :crazy:
Men det är det enda jag vet.

Jag har hittat en lite knöl på 2 åringens hals. Knölen är ungefär som en liten ärta. Tror ni att det kan vara en proteinknöl?
min arabkille har också en ganska så hård knöl liten på halsen. har 'alltid' haft den. vet tror att det är en vårta. men jag vet inte.

Kan vara en protein knöl, min har en knöl påryggen men tror att det kan vara av någon smutsig vojlock. kanske det är en ink?

Liknande trådar

Hästvård Nu när jag tog in hblstoet för att borsta så upptäcker jag att hon har knölar över hela kroppen. Ser även ut som ödem under magen. Hon...
2
Svar
22
· Visningar
2 477
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: Cactus
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 684
Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
657
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama