Hitta bakgrunden om min häst?

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Maalin

hej!:confused:
min häst är importerad från danmark.. vill veta mer om honom för den förra ägaren visste inget om honom.. dom köpte honom från danmark... dom vet inte ras, inget alls... vet inte va jag ska söka efter på någon söksida för att hitta en sida me hästar från danmark där man kan typ söka på deras chipmärkning och se om man kan få fram något om honom och så... någon som vet en sådan sida som kan hjälpa mig? vill veta så mycket som möjligt förutom att han e världens underbaraste häst.
Kram på er/ Malin

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 572
Senast: mars
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 106
Senast: LiviaFilippa
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 471
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.