Historik på Netflix

Bapelsin

Trådstartare
Det finns ju en lista ”fortsätt titta”, å så kan man lägga till filmer i sin lista med filmer man vill se. Men finns det något sätt att se sin historik? Alltså vad man redan har tittat på. Kan inte hitta hur mycket jag än klickar runt på Netflix. Någon som vet?
 
Det finns ju en lista ”fortsätt titta”, å så kan man lägga till filmer i sin lista med filmer man vill se. Men finns det något sätt att se sin historik? Alltså vad man redan har tittat på. Kan inte hitta hur mycket jag än klickar runt på Netflix. Någon som vet?

Inget annat än kategorin Titta igen. Men om den är fullständig vet jag inte.
 
Ja, det går.
"Historiken kan ses genom att gå in på “Ditt Konto / Your Account” på hemsidan och klicka på 'Streamingaktivitet / Viewing Activity'. Här kan du se en översikt över allt du tidigare har sett på Netflix."
 
Ja, det går.
"Historiken kan ses genom att gå in på “Ditt Konto / Your Account” på hemsidan och klicka på 'Streamingaktivitet / Viewing Activity'. Här kan du se en översikt över allt du tidigare har sett på Netflix."

Men det funkar bara på hemsidan och inte i appen då om jag förstår dig rätt?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
634
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 041
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
1 127
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 491
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp