Hippo Alfa

Sv: Hippo Alfa

Jag gör det inte om inte till mina om inte hästen får betfor eller liknade också.

Sv: Hippo Alfa

Och jag blötlägger alltid, rikligt. Fick mig en foderstrupsförstoppning i höstas som jag inte vill vara med om igen, detta efter giva med torr Hippo Alfa. Var med stor sannolikhet fler inblandade faktorer dock då det givits torrt hela tiden tidigare. För att minimera risken att det händer igen så ger jag det ändå uppblött numera.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 542
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 085
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka