Hingstvisning i Norrköping på fredag!?

Cyllene

Trådstartare
Är det någon som vet mer om det?

Jarrah kanske?

Såg nämligen i tidningen idag att de skulle ha hingstvisning på Ekenberg. (Lundbäcks anläggning...)

Vore intressant att veta vilka hingstar som ska visas!

/C

Hm, den var i fredags... :)

Bl a visades Silvano, Aerline H, Krius XX, Last Liberty, Tornesch, Poet, Gigolo, Dirco, Love2U2, Chess, De la Gardie med flera som jag inte kommer ihåg just nu.
Jag var där och tittade. Förutom att ljudet var dåligt så var det ett bra arrangemang. Jag var väl inte speciellt intresserad av någon av de visade hingstarna, men det är trevligt att se dem och prata med folk. :)

Där ser man vad jag är uppdaterad! :D

Då behöver jag inte gå och gråta för att jag har dressyrträning fredag kväll alltså! :smirk:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 162
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar