Oj,Var han så gammal?Läste just att Baloubet du Rouet har dött av naturliga orsaker 28 år gammal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj,Var han så gammal?Läste just att Baloubet du Rouet har dött av naturliga orsaker 28 år gammal.
Axis (Sixtus – Angard) har dött vid en ålder av 18 år. Han är nog relativt okänd i Sverige, men jag har sett att han nämns ibland här på Buke.
Oj,Var han så gammal?
Lite mer info om vad som hände med Axis enligt eurodressage. Han har ju tyvärr inte varit i avel sedan 2011, bara tävlats.Axis (Sixtus – Angard) har dött vid en ålder av 18 år. Han är nog relativt okänd i Sverige, men jag har sett att han nämns ibland här på Buke.
Axis (Sixtus – Angard) har dött vid en ålder av 18 år. Han är nog relativt okänd i Sverige, men jag har sett att han nämns ibland här på Buke.
Fjordhingsten Furubäcks Io 210 har avlivats pga gammal skada som förvärrats.
Ja en väldigt fin hingst på de bilder jag sett! Tråkigt att han inte fick vara med längre, han blev ju bara 19 år. Hade kunnat få många fina avkommor till.Han hade vackraste huvudet av alla fjordhästar jag någonsin sett.
Stolplyckans Olympus 290 togs bort igår pga tarmvred. Med endast tre avkommor har han en diplomdotter, en godkänd son och ett årsföl.
Han betäckte tre ston i år.
Och nu rapporterar alla sidor att Londonderry har gått bort.
Och nu rapporterar alla sidor att Londonderry har gått bort.