Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hej hopp jag vet ett connemarasto som skulle betäckas i somras och hon behövde den bästa sperman för hon var väldigt svår att få dräktig så dom som ägde henne har kollat upp hingstar och den bästa dom hittade var... Oj vad heter den nu igen. Den enögda hingsten som roffe göran rider?
Står på flyinge iafl..
Inget av mina 4 ston har tagit sig på direkten....
Två ston betäckta med Nactus(naturligt) tog sig på andra försöket, varav det ena stoet är svårt att få dräktigt.
Ett sto ska jag kolla nu på 16 dygnet på söndag om hon har tagit sig på andra försöket med New Balance.
Ponny stoet gick om och står för betäckning, andra gången hos Nf hingsten Roadlease Dancing Gold.
Det har inte varit någon smidig säsong för mig i år. Jag tycker jag har kört hästar kors och tvärs hela sommaren...... Man skulle vara veterinär själv med egen ulutrustning tänk vilken tid man skulle spara då!
Lill
Stall Nöbbeled
jag betäckte två ston med Lambourghini, de tog sig på första gången, och ett sto med Bocceli, hon tog sig den första gången hon med, provade Ragazzo först 2 ggr till ett sto men det blev ingenting
Nej det är det inte, vad jag vet har R-G B bara ridit honom en gång då han fick låna honom på en clinic på Flyinge.
Det är Peter Eriksson som rider QE.
Ekonomi & Juridik Jag förstår precis hur du känner! Min häst som jag har haft i 11 år nu gjorde mig oxå illa i början och jag har fortfarande ärr där mina...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.