M
malena1
Jag tänker betäcka mitt Alf Palema-sto till våren men jag är osäker på med vilken hingst. Vet ni någon hingst som visat sig fungera bra ihop med Alf Palema-ston eller har ni bara ett bra förslag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oki, snygg häst... fin modell
Oki, ditt sto är linje avlad på Super Bowl, vilket är mycket bra blod... med rätt så gammalt..
Tycker absolut du ska välja en modern hingst
Malabar Circle Ås som är efter Malabar Man och Mack Lobell Honom betäckte jag mitt Lindys crown sto med.. Lite för dyr egentligen för att vara debut hingst, men ojoj vilken stam Alf Palema Alf Palema
Tap In är en mycket intressant och ffa billig hingst som faktiskt har lämnat bra, på ganska klent sto material. Han lämnar ofta ganska tuffa ston..
S:t Göran ska göra comeback... oxå en intressant hingst som tyvärr inte lockar särskillt mycket ston där får du in lite franskt oxå..
Prince R.s har min kompis flera åringa efter och det är nog de snyggaste jag sett... billig med franskt
Alf Palema har ju inte direkt rosat marknaden som morfar Hans vinstrikaste sto är 3 år och har kutat in 87 000 :- 18 0-3-1 ... Hon är efter Running Sea
Ett tips i jakten på hingst är ju Blodbanken
Varnng för beroendeframkallande sida..
När jag sklle betäcka mitt sto, gjorde jag en fräckis och skrev mail till nästan alla större stuterier och bad om avels råd... De rekommenderar ju såklart sina egna hingstar i första hand... men det är ju kul att få motivering till varför man ska betäcka just sitt sto, med just deras hingst
Ett smart drag kan ju vara att maila till palema och höra vad de säger...
*Ser fram mot vidare diskution*
Mvh. Johanna *sitter på blodbanken och letar*
Malabar Circle Ås som är efter Malabar Man och Mack Lobell Honom betäckte jag mitt Lindys crown sto med.. Lite för dyr egentligen för att vara debut hingst, men ojoj vilken stam Alf Palema Alf Palema