Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt rätt + att man inte får glömma att just på G och i V har det skett förändringar senaste året.Det är svårt det här med vad som anses lätt
Ja, Skurup har jag ju hört om tidigare. Får fundera på hur jag ska lägga upp terminen så det blir så bra som möjligt för lille 5-åringen. Det är ju inte det att banan ska vara lättare än lätt, som jag förut påpekat, utan den ska vara fair och inte mot *-igt! Sen är ju allt subjektivt givetvis för man uppfattar saker olika beroende på om man rider tittig häst eller ej.
Min pålle är totalt otittig men istället ung och grön, jag vill ge honom så många fina rundor som möjligt så självförtroendet blir på topp och alla svårigheter blir lätta! Framförallt vill jag åka till banor med fina vattenhinder då det enligt min erfarenhet är smala, mörka dåliga vatten som kan ställa till mycket trubbel för en unghäst.
Helt rätt och ETT ändrat/nytt hinder kan ju göra banan skitsvår. Man vet aldrig vad banbyggarna hittar på.
Skurups vatten är enkelt. Nerhopp och sedan "plant ut". På bilden Hanna och Rioja i lätt klass 2006.