J
Jumping
Jag tkr att min sits i hoppning är rent av hemsk ibland... Min häst är riktigt framåt & storhoppad, vilket gör att jag känner mig obalanserad & när hon hoppar riktigt stort (hoppar av tidigt) så är det viktigt att jag är med framåt & inte nästan ramlar av som det känns som.
Jag är alldeles för rak i ryggen & ibland kan eftergiften vara lite sådär. När jag inte riktigt följer med över hindrena så hamlar mina skänklar alldeles för långt bak också. Inte nog med det! Jag klarar av att få upp blicken, men om jag ska hoppa flera hinder i rad så har jag svårt att fästa blicken på nästa hinder i språnget elr att kolla åt det håll som jag ska svänga...
Behöver massor av tips av er duktiga människor !!
Jag är alldeles för rak i ryggen & ibland kan eftergiften vara lite sådär. När jag inte riktigt följer med över hindrena så hamlar mina skänklar alldeles för långt bak också. Inte nog med det! Jag klarar av att få upp blicken, men om jag ska hoppa flera hinder i rad så har jag svårt att fästa blicken på nästa hinder i språnget elr att kolla åt det håll som jag ska svänga...
Behöver massor av tips av er duktiga människor !!