Hemside adress!

Lollan

Trådstartare
Kort fråga: gratis hemsideadress (heter det domän?) alltså inget utrymme bara namnet! Tips på länkar!
 
Sv: Hemside adress!

Tänk på att de flesta gratisadresser har en massa reklam. När man går in på en cjb-adress får man t.ex. upp en ruta där man kan råka ladda ned ett spionprogram och öppnar man en tk-sida poppar en reklamruta upp. Dessutom har jag hört att tk-adresser stängs av om de inte får tillräckligt med besök.

Ställen utan reklam är t.ex:
http://www.nameisp.com/webb.asp
http://has.it (reklamfritt om man bockar ut Cloak URL)
 
Sv: Hemside adress!

på .tk kan man välja om man vill ha reklam eller inte, har för mig att detsamma gäller för cjb.net. Att .tk adresser stängs av vid för lite besökare stänger, men det är om det är < 30 under en 3 månaders period eller något sådant obefintligt...
 
Sv: Hemside adress!

Det kanske inte är reklam alls på cjb.net... kan ju vara något gratis webbhotell som genererar det... har inte så jättebra koll då jag personligen hellre betalar en slant för saker...
 
Sv: Hemside adress!

mm, jag vet. Har inte pysslat så mycket med bilderna (bildsidan fungerar inte ens) Men jag tycker det går fort att ladda upp ändå så...

malu
 
Sv: Hemside adress!

MaLu skrev:
mm, jag vet. Har inte pysslat så mycket med bilderna (bildsidan fungerar inte ens) Men jag tycker det går fort att ladda upp ändå så...
malu

Har rätt snabb uppkoppling (om man jämför med hos föräldrarna som också har bredband) och det tar lång tid att få upp bilden...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: Cattis_E
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 147
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 452
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp