Hemma igen.

annie_cool

Trådstartare
Hej jag har legat på sjukhus i 3 dagar pågrund av kraftig huvudvärk också med yrsel och feber blodtrycket var en aning för högt. Nu är jag hemma igen men ser dubbelt och är super trött. Ska till ögon på tisdag huvudvärken är bättre men inte helt borta. Så nu vet ni hur det är. Blodtrycket är bättre nu inte alls lika hög. Så hur ska jag göra nu? Komma igång igen som vanligt?

Ta det försiktigt om du ser dubbelt än, men skönt att det är bättre nu! :)
Känn efter med blodtrycket, känns det för jobbigt så ta det lugnare:up:

Dem gjorde massa tester de kollade bland annat om det. Var blodpropp eller inte även hhjärnskada men inte .

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 129
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka