JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Patrik Kittel tog inte helt oväntat hand om ledningen inför seniorernas SM-final på söndag. Även Johanna Due-Boje visade storform och...
Hästnyheter
Första rundan av finalen i hoppningens lag-SM är klar. Två lag ligger i topp med 0 fel vardera inför upplösningen senare på söndagen.
Hästnyheter
På torsdagen inleddes Folksam SM i hoppning i Falsterbo. SM-ekipage i samtliga klasser har avverkat första omgången av tre. I...
Hästnyheter
Efter två SM-omgångar är nu startfälten för juniorer och unga ryttare satta inför söndagens finaler. Fyra juniorer har just nu guldläge...
Shettistråden del II
Gnägg Det här tycker jag som inte är i "avelssvängen" känns mest rimligt.
Att utesluta de som bär färgen och inte godkänna de föl som får den...
Cattis_E
18 minuter sedan
Svårtransporterad häst
Träning Jag tänker också cellskräck. Har hänt mig en enda gång (mina hästar har iofs nästan alltid åkt brett men vid det här tillfället åkte hon...
emma-vsm
34 minuter sedan
Böckman duo R
Utrustning Jag har en annan modell av Böckmann och tror det är samma på duo r, mellanväggen kan inte tas ur då bommarna både fram och bak är halva...
lytesout95
Idag kl 11:19