Helena tveksam till VM-start

Sv: Helena tveksam till VM-start

vad är det för konstiga inlägg?

precis som att ni njuter av att Helena får lämna tillbaka en häst hon lagt ner mkt tid o pengar på.

Hade hon fåt starta VM hade nog Anette kunnat sålt henne lättare o dyrare tror jag.

Klart Anette vill ha tillbaka sin häst av pengaskäl men det är så barnsligt att folk verkligen lägger sig i utan att kolla på båda sidor av detta. Detta är en affär med kontrakt o då måste man följa det.

Ska bli intressant däremot att se vaR Madick hamnar.

Sv: Helena tveksam till VM-start

Jag håller med, det skall bli intressant att se. För övrigt är hela historien - kontraktet, bråket, media-uppståndelsen, alla argsinta ord - äcklig, och folks upphetsade åsikter åt endera hållet är precis lika obehagliga. Hoppas vi aldrig behöver bevittna en liknande historia igen.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har skrivit här på bukefalos i ungefär två och ett halvt år tror jag. Och ett av dom första inläggen som jag gjorde var om att jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 887
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänker mycket, vilket är ett problem. Problem säger du, det är väl bara bra att tänka? Och du kanske har rätt, om det ur tanken föds...
Svar
13
· Visningar
1 204
Senast: bettysmatte
·
Hästmänniskan Har en ponny som jag haft ungefär ett halvår, köpt som främst hopponny och för att starta lite dressyr samt fälttävlan. Ponnyn har gått...
Svar
5
· Visningar
1 432
Senast: Sryoqwe
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.